Ακυρώσεις & Επιστροφές προϊόντων

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (mail), είτε τηλεφωνικά και μόνο για όσο διάστημα δεν έχει ακόμα εκτελεσθεί (δηλαδή δεν έχει εκδοθεί δελτίο και τιμολόγιο).

Υπαναχώρηση και επιστροφή προϊόντων

Εάν το μετανιώσατε, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε  και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγιστεί ή παραβιαστεί η συσκευασία τους και ασφαλώς χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς.

Για την αποφυγή δική σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος στο περιεχόμενο είδος, κτλ).

Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ενημερώστε μας μέσω mail στο sales@kirgias.gr ή καλέστε στο τηλέφωνο 2310784083, 784093. και μιλήστε με κάποιον πωλητή μας.  

Επιστροφή προβληματικού προϊόντος

Σε περίπτωση που παραλάβατε ένα προϊόν, ανοίξατε την συσκευασία και διαπιστώσατε ελάττωμα ή ελλείψεις (π.χ. εξαρτημάτων), μπορείτε να μας ενημερώσετε με mail στο sales@kirgias.gr ή στο τηλέφωνο 2310784083 για την επίλυση του προβλήματος.

 

Διεύθυνση επιστροφής προϊόντων

Η διεύθυνση στην οποία μπορείτε να στέλνετε τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Μ.Γ. ΚΥΡΓΙΑΣ ΑΕΒΕ

1ο ΧΛΜ ΑΠΟ ΣΤΡΟΦΗ ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑΣ

545 00 ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Διακανονισμός μετά από επιστροφή

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων για οποιονδήποτε λόγο, έχετε τρεις (3) επιλογές για το ποσό (χωρίς τα μεταφορικά αποστολής), που δαπανήσατε κατά την αγορά.

  1. Να καλύψετε την αγορά ίδιου προϊόντος.
  2. Να το αφήσετε ως πιστωτικό στο λογαριασμό σας για μελλοντική αγορά.
  3. Να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματα.

Στην περίπτωση που ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματα, αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώστε την παραγγελία σας και αφετέρου με το τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή, η όλη διαδικασία (της επιστροφής των χρημάτων σας) θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι επιστροφές προβληματικών προϊόντων γίνονται μόνο με τα ΕΛΤΑ COURIER. Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί άλλη εταιρεία τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη-αποστολέα.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι επιστροφές προβληματικών προϊόντων γίνονται μόνο με τα ΕΛΤΑ COURIER. Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί άλλη εταιρία τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη-αποστολέα.